מעבר מסרזט לגלולות רגילות- יסמין
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, הנקתי את בני הנקה מאלה במשך שנה וחודש, לאורך כל התקופה בעקבות ההנקה נטלתי באופן קבוע גלולות הנקה בשם "סרזט" ולאורך כל התקופה לא קיבלתי מחזור כלל (למעט השבועיים הראשונים לאחר הלידה) לפני כחודש הפסקתי להניק ועברתי לגלולות רגילות בשם יסמין, סיימתי את החפיסה לאחר 21 יום והמחזור לא מגיע, אני אמורה להתחיל את החפיסה החדשה בעוד יומיים, האם יש סיבה לדאגה? האם להתחיל את החפיסה החדשה למרות שלא קיבלתי מחזור?
היי אודליה, אלה שאלות שכדאי להפנות לרופא נשים. בהצלחה אלן