כלי אחסון לחלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני מניקה הנקה מלאה, במידה ואני משאירה את בתי בת חודש וחצי עם מישהו אני שואבת את החלב ושמה במקרר. שאלה שלי לגבי כלי אחסון למקרר.האם מותר לאחסן בבקבוקים שבהם גם מאכילים מפלסטיק? ומה כלי האחסון המומךץ למקרר? תודה מראש
שלום טלי כל בקבוק שהוא מתאים להאכיל ממנו מתאים לאחסון. אם תרצי פתרון טוב וזול יש ציידנית עם 5 בקבוקים - עם 2 קרחומים (אם תרצי פעם לצאת או לשאוב שאת לא בבית ) תראי באתר של מלהיב: www.malhiv.co.il חנות - אביזרי הנקה. עולה כ-90 שקלים. יש גם שקיות זולות וטובות אך זה פחות ידידותי לסביבה. בברכה אלן