האם אוכל להניק?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שבוע 40 והרופא המליצה שכניסיון זירוז אנסה לעסות את הפטמות ולהוציא קצת חלב. כל פעם שאני מנסה, הפטמות נורא כואבות ולא יוצא שום דבר. האם זה סימן שיהיו לי בעיות בהנקה? שחסר לי חלב? אם אני כל כך מתאמצת כדי להוציא חלב , איך תינוק יוכל להוציא משם משהו? האם המצב אמור להשתפר עם הלידה?
שלום לך נכון שאומרים שגירויי לפיטמות יכול לזרז לידה. אבל קשה לנו לעשות את זה לבד. אין קשר לרוב לזה שאת מנסה להוציא חלב ולזה שהתינוק ינוק מהשדיים. הרי הוא לא לוחץ חיצוני על הפימה. אם תרצי באמת לבדוק ולעשות את זה בצורה יעילה - תני לבן זוגך לעשות את העבודה. אז תראי תוצאות כפעולה יותר דומה ליניקה. לא לחציה. בכל אופן אם תעשי עיסוי לשדיים מהחזה עד לפיטמה ואז לוחצת אז אני די משוכנעת שתראי טיפות של קולוסטרום. אם השדיים גדלו בהריון אז לא אמורה להיות בעייה בהנקה. בהצלחה אלן