חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן חודשיים, כבר כמ לילות הוא פותח פער של 6-7 שעות שינה כאשר לפני כן הוא יונק הרבה זמן לפעמים במשך כמעט שעתיים האם זה שהוא לא יונק באמצע בלילה ואני קמה גדושה לא יפחית את תנובת החלב??
שלום סיון. הגוף מסתגל להפיק את כמות החלב שהוא דורש. כדאי בבוקר להיניק או לשאוב כדי למנוע כאבים - אם את שואבת קצת זה יקל את הכאב אך לא ידרדר לך את התפוקה. ירצה עוד חלב? יתחיל לדרוש עוד ואז הגוף ייצר עוד. בדרך כלל הטבע דואג לכל. בברכה אלן