פריחה בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת חודשיים ולאחר הלידה החלו להופיע לי סימנים אדומים בגב , בזרועות הידיים , בצוואר .. זה נראה כמו פריחה וזה מגרד . יש לציין שהסימנים עוברים אחרי כמה דקות , מה ניתן לעשות .?? אשמח לתשובה .
הי אלינור, האם זה קורה רק כשאת מיניקה ואז עובר? אם כן, אולי שאבקת הכביסה מהבגדים שלך - או בושם? אם את לא יכולה לבודד מרכיב שיכול לגרום לה לאלרגיה אז כדאי להתייעץ עם רופא עור. אני לא רופא אז חוץ מהדברים המוכרים שהזכרתי אני לא יודעת מה זה יכול להיות. אם זה כל הזמן - אז אפשר להאשם את האוויר המלוכלך שלנו. אבל אם זה רק בזמן ההנקות אז אני נוטה יותר למרכיב אלרגני. בברכה אלן