פצעים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבת שלי בת 5.5 שבועות לפני שבועיים התחילו להופיע פצעים על הסנטר ולאט לאט התפשטו לכל הפנים עד המצח נאמר לי שזה הורמונים בימים האחרונים זה התפשט לצוואר ובודדים בחזה למעלה ובגב, השאלה אם אין צורך בבדיקה נוספת מכיוון שהבנתי שהפצעים של ההורמונים לא מופיעים מעבר לפנים תודה
היי אימא, אני לא רופאה אבל מסכימה איתך ששווה בדיקה אצל רופא עור. פצעים לדעתי נובעים מהליכלוך שבעולם החדש של התינוק. האוויר שלנו ממש לא נקי = אבל אם זה באמת בכל הגוף נראה לי שזה מעבר לזה. אפשר תשנות את האבקת הכביסה - לפעמים יש רגישות. בו בזמן הייתי הולכת לבדיקה איתה . בברכה אלן