הפשרת חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב! האם אפשר לערבב 2 שקיות של חלב אם מוקפא שנשאב והוקפא בזמנים ובימים שונים, אך הופשרו באותו זמן לאותו בקבוק? פשוט הכמויות בשקיות קטנות מדי- 60 מ"ל, חשבתי לאחדם לאותו בקבוק שיצא 120 מ"ל. תודה
שלום מילי, אין חוקים לגבי זה וגם אין ממש ממצאים מדעיים. פועלים לפי ההגיון ובהתאם לגיל התינוק - לא כדאי לתת לתינוק כמות גדולה כי אם לא גומרים את הכל - לא כדאי לשמור. בזבוז גדול!! עדיף לתת לו לגמור את ה-60 בכלל לראות אם מעונין בעוד. אלן