פצע בפיטמה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי תינוקת בת 10 חודשים שיונקת הנקה מלאה.יצאו לה שתי שיניים תחתונות, ובשבועיים האחרונים שתי השיניים העליונות. הבעיה שמהשיניים העליונות נגרם לי פצע בפיטמה. היא לא נושכת אותי. ההנקה חזרה להיות קשה כמו בימים הראשונים. הפצע לא מחלים כי היא כל הזמן יונקת. אני מנסה תנוחות שונות שקצת מקלות על הכאב אבל לא פותרות את הבעיה. אודה מאד על עזרתך, אני רוצה להמשיך להניק. רנית
היי רנית, פציעה נגרמת אך ורק שהתינוקת סיימה לאכול ומכרסמת. אחרי שהיא אוכלת בצורה קצבית ואקטיבית - יש האטה ברגע שהיא די שבעה. זה הזמן לנתק אותה לעשות הפסקה ואחרי הפסקה קצרה - להציע צד שני. שוב תינוק כמו שצריך - ותנסי שוב לנתק לפני ה"מכה". כולנו מיניקות ילדים עם שיניים וזו דרך הטבע שזה לא אמור להכאיב. מקוה שזה ישתפר. אלן