הנקה משני הצדדים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני אמא לתינוק בן 7 שבועות, שיונק כל שעתיים ועולה יפה במשקל. בהתחלה הנקתי משני הצדדים בכל הנקה, ובעקבות סתימות חוזרות עברתי להניק בצד אחד כל פעם כדי לרוקן את השד. הבנתי שעדיף להניק משני הצדדים בכל הנקה, השאלה איך יודעים מתי להעביר צד? יכול להיות שהסתימות נגרמו בגלל שהעברתי באופן שרירותי לשד השני? הסתימות עברו רק בחלקן, לפעמים עדיין יש וזה בד"כ עובר אחרי ההנקה. תודה
היי זוהר, גם למנוע סתימות כדאי להיניק משני הצדדים. צריכים רק לדאוג שמרוקנים טוב את הצד הראשון ורק אחר כך מעבירים לצד שני בתור "מנה אחרונה". תדעי שהוא.סיים בצד הראשון בעצם כאשר הוא כבר לא יונק ברצף או נרדם. בברכה אלן