שאיבת חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני הוא בן 3 שבועות - קראתי במקומות שונים שלא כדאי להתחיל לשאוב חלב לפני גיל 4-6 שבועות.וכן כי לא כדאי לתת אוכל מבקבוק לפני גילאים אלו. האם מתן בקבוק עם חלב אם שאוב פעמים ספורות בלבד - פעם -פעמיים בשבוע למשל (ולא באופן קבוע ) לפני גיל 6 שבועות עשוי לגרום לבלבול לתינוק? תודה!
היי מור, אצל תינוקות מסויימים זה כן יכול לשבש את ההנקה לכן לא מומלץ. מחכים עד אחרי שהתינוק ממש יונק טוב - עולה יפה במשקל אז הסיכויים פחות שהבקבוק אם בכלל - יקלקל. עדיף בכלל לא לתת אבל אם יש אילוצים אז אפשר - יש עדיין תינוקות שלא רוצים שד אחרי בקבוק. תמיד רצוי שמישהוא אחר יתן לו את הבקבוק ולא את. יש ספרון הדרכה - לשבועות הראשונים: הנקה להעניק מהרגע הראשון - אפשר דרך האתר להזמין וישלחו בדואר.www.malhiv.co.il מסביר הכל. בברכה אלן