הנקה ותרופות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאלן, האם יש השפעה להצטננות ולקיחת אוגמנטין על כמות או איכות החלב? בתודה.
שלום מיכל. אם את מתייחסת לנטילת תרופות שלך - והצטננות של התינוק - אז באופן כללי - תינוק שסובל מהצטננות לא יוכל לאכול בתאבון כי הוא חייב לסתום את הפה עם השד - ויתקשה לנשום. תופעה ידועה כאשר תינוקות מצוננים. שמעתי גם מכמה אימהות שהרגישו שיש ירידה בכמות החלב כשנוטלות אוגמנטין. אבל יותר הגיוני הוא שהתינוק יונק פחות ולכן יש לך ירידה בכמות. ברגע שהוא ירגיש יותר טוב - יאכל יותר וכך שוב יתרבה כמות החלב. אם תרצי להעזר בתכשיר טבעי - יש MORE MILK חדש יחסית בארץ שניתן לקרא עליו וגם לרכוש באתר של מלהיב - מרכז להדרכה ויעוץ בהנקה - www.malhiv.co.il תרגישי טוב!! אלן