קשיים בערב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה, יש לנו קצת קשיים כל ערב, וזה מתחיל מהארוחות אחר הצהריים, שהקטן לא יונק באופן רגוע, וכך ממשיך כל הערב. והוא לא מצליח לישון. לעיתים זה קורה גם בשעות הבוקר. זה נראה כאילו הוא צריך קקי, ולעמים כשאני עוצרת לעשות לו, הוא מתוסכל, וגם אחרי שהוא עושה הוא לא אוכל רגוע. מה יכול לעזור?
היי יהודית. לא ציינת את גיל התינוק - מנחשת פחולת מחודש. אם כן - סובלים מגזים - תופעה ידועה. וגם כמובן קושי לעשות צרכים בדרך החדשה הזאת. עד 3 חודשים בדרך כלל הדברים מתחילים להסתדר. מאוד מתסכל כי אין הרבה מה לעשות. אם את מרגישה שהוא סובל כל היום וליל אז אפשר להתיעץ עם איילת שלו (המטוטלת) 09-882-7802 050-558-2427 העצות אודות מאכלים שאת אוכלת שיכולים להשפיע מועילות. בברכה אלן