שאלה מוזרה - רוצה לינוק עוד אחרי האוכל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב היום חזרתי לעבודה לחצי יום, וכשבאתי לקחת את בתי מהמטפלת היא בדיוק סיימה לתת לה בקבוק של 130 מ"ל חלב שאוב שהכנתי לה. מיד כשהגענו הביתה, אחרי חמש דקות, הילדה ביקשה ציצי שוב (ממש אכלה לי את הכתף). האם זה הגיוני וקשור לחום וקרבה, או שאני צריכה לדאוג אולי המטפלת לא באמת נתנה לה לאכול?.... סליחה על החרדתיות ותודה
שלום לך אני מאמינה שהמטפלת בוודאי נתנה לה לאכול - אבל אני גם בטוחה שהיא התגעגעה אליך ובגלל זה רצתה את הקרבה וחום. חוץ מהחלב שלך!! אין לך מה לדאוג לדעתי. יקח לה קצת זמן להתרגל. בברכה ובהצלחה אלן