חלב שאוב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בתי מצוננת האם זה נכון שיש קושי לינוק כיוון שהאף שלה סתום? לכן החלטתי במקום להניק אותה לשאוב חלב ולתת לה בבקבוק האם זה דבר נכון לעשות? היא אינה רגועה בימים האחרונים בגלל הצינוק אך היציאות שלה טובות היא צריכה לשקול קרוב ל4 קילו כך שהחישוב הוא 150 כפול 4 ליממה?
שלום לך רונית\ לא מציעה לתת בקבוקים אלא לשים מי מלח כדי שיהיה לה יותר קל לינוק. בקבוקים עלולים לפגוע בייצור וכמובן לייצור העדפה ולקלקל את ההנקה. היא תאכל פחות ולעיתים יותר קרובות אבל זה יתאים לה. לגבי העלייה במשקל לא ציינת בת כמה היא - אז מערכים לא אומרים הרבה. תינוק עד גיל 3 חודשים אמור לעלות כ-25 גרם ליממה. אבל כמובן אם לא מרגישים טוב עולים פחות ומשלימים את החסר כשמבריאים. בברכה אלן