התייעצות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הלן שלום:אני מניקה הנקה מלאה .ביתי בת 4 חודשים. כאשר אני לא איתה אני שואבת כל 3 שעות . לפני שבוע קיבלתי מחזור ובזמן השאיבות(כאשר אני לא איתה) הבחנתי שכמות החלב ירדה משמעותית (מ120 ל40) איך ניתן לעודד את ייצור החלב? האם את ממליצה על קפסולות חילבה? או מאמאי מילק?
היי אלה,\ יש מור מילק של MOTHERCARE שהוא מאוד מומלץ. ניתן לרכוש במ.מ.ש.03-6472411 אבל את יכולה גם להגביר כמות על ידי שאיבות נוספות. זה לא חייב להיות באותן שעות במשך היממה. לא הולך לך שאת בעבודה - אז תשאבי כמה שתצליחי. יכול להיות בגלל לחץ את לא מצליחה להוציא הרבה. השאיבה לא ממש מראה כמה חלב יש. תשאבי אפילו לפני השינה - ודבר ראשון בבוקר כך לא יחסר מנות לתת לה בזמן שאת לא נמצאת. בברכה אלן