חזרה לעבודה בקבוקים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לצערי עלי לחזור לעבודה כשבני יהיה בן שישה חודשים. ברצוני לשאוב לו חלב, אילו בקבוקים עלי לקנות שידמו את פעולת השד כך שנוכל לערבב גם הנקה וגם בקבוק בשעות היום תןדה
היי שחף, אין בקבוק אחד שדומה לשד. זה עניין של העדפה של התינוק ולא משנה איזה חברה. האכלה מבקבוק זה לא עניין של מיומנות - רק עניין של רצון של התינוק. רוב התינוקות משלבים ללא כל בעייה. בגיל הזה גם נשאלת השאלה - אם הוא כבר מפותח ואוכל מוצקים קצת - מתיישב לבד ואוחז בחפצים אז אפשר להציע לו ספל לתינוקות או כוס - במקום בקבוקים ואז היתרון הוא שמדלגים בכלל על שלב של בקבוקים. לבקבוקים - נמכרים - לכוסות הרי משתמשים לאורך כל החיים!! בברכה אלן
האם חלב שאוב לא יישפך ללא היכר דרך כוס???