הנקה כאשר האם חולה בשפעת האם מותר?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני ילדתי ב28.12 בת, אני שואבת ומניקה , במקביל משלימה עם מטרנה. לצערי אני חולה , שפעת כאבי גרון.... האם מותר לתת לילדה מהחלב ששאבתי כאשר אני חולה? האם החלב תקין למאכל לילדה כאשר חולים?
היי מיכל, לא רק מותר אלא רצוי להיניק (לא לשאוב ולתת) כי התינוקת מקבלת חיסון טבעי ממך. בכל מקרה תמיד רצוי להיניק. גם אם את רוצה כשתבריאי להיניק בלי תוספות זה רק עניין של כמות ומספר ההנקות במשך היום. כל עוד היא רגועה על השד - תניקי. זה מה שמגביר כמות החלב. אין מצב שאין מספיק. כל אישה יכולה להיניק תאומים אם תרצה - אז יהיה לך מספיק עבור אחת. כשתרגישי יותר טוב תפני ליועצת הנקה מוסמכת IBCLC על מנת לקבל עזרה ועידוד. יש לחלק מהיועצות הסדר עם כללית מושלם. עלות 150 שקלים! אם את מהמרכז יש ב-מ.ל.ה.י.ב.- הסדר גם. בשיכון דן. מרכז להדרכה ויעוץ בהנקה. 03-6472411 בברכה אלן