פיטמות לבקבוקי פלייטקס
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבת שלי בת 3 חודשים ולא מוכנה לקחת שום סוג של בקבוק עד עכשיו. הציעו לי לנסות את בקבוקי פלייטקס. יש לי בקבוק ושקיות אבל אני לא מוצאת בשום חנות את הפיטמות. אולי מישהי יודעת היכן להשיג? בחנויות למוצרי תינוקות אמרו לי שכבר לא מייצרים. האם זה נכון?
היי אורלי, אל תתאמצי כל כך. לא משנה איזה פיטמה של בקבוק לרוב זה רק עניין של רצון לא טכניקה. עם הזמן שהיא מתרגלת לזו שמנסה לתת לה היא תסכים. בינתיים לא כדאי לך לנסות - היא חכמה. יודעת שאצלך זה ציצי וגם יש סיכוי שהיא תסרב שד אחר כך אם היא כן תסכים ממך לקחת את הבקבוק. זה יסתדר עם הזמן. בברכה אלן