ווסת בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן,ערב טוב. יש לי תינוק בן חודש ו10 ימים, אני מניקה אותו מהיום הראשון בו הוא נולד, ביום-יומיים האחרונים התגלו אצלי סימנים לווסת, האם ייתכן שבתקופת הנקה אני אקבל מחזור?
היי אושרת יש נשים המקבלות ווסת לאחר 6 שבועות למרות שמיניקות באופן בלעדי. יש גם כאלה שמקבלות רק אחרי גמילה מלאה - שזה יכול להיות אפילו אחרי כמה שנים. הכל אינדבידואלי. מה שנראה כאילו הנקה מלאה - לא תמיד כך. אם את שואבת, נותנת בקבוקים מידי פעם או אפילו אם התינוק ישן הרבה שעות בלילה זה מפסיק את ההגנה. בברכה אלן