גזים בלילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, לתינוקת בת 5 חודשים (הנקה בלבד) מאז הלידה היתה בעיית גזים. הצלחנו לפתור את זה אחרי חודשיים שהתחלנו לתת לה תה קמומיל. לפני כחודש היא התחילה עוד הפעם לסבול מגזים אך זה קורא רק בלילה. מה אפשר לעשות? בתודה מראש, ג'ני
לקריאה נוספת והעמקה
היי ג'ני, הדבר היחיד שעולה לי בראש זה להוריד מהתפריט שלך את הדברים הידועים שגורמים רגישות או גזים. לא נראה לי שזה עניין רפואי כי זה קורה רק בלילה אבל אנני רופאה לכן כדאי לך בכל זאת ללכת לבדיקה רפואית איתה לשלול כל דבר רפואי. הכתובת של גזים אצל תינוקות היא איילת שלו - 050-558-2427 אולי תוכל לעזור - שווה שיחת טלפון. בברכה אלן