להפסיק לשאוב?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. בתי בן חודש ואני שואבת חלב לא מניקה השאלה היא האם כדאי להפסיק לתת לה חלב אם בגלל שאני חושבת שאני לא אוכלת בריא. ניסיתי כל הזמן להפסיק לאכול שוקולד ועוגיות אבל אני לא מסוגלת.אני מפחדת שהחלב שלי לא מכיל את כל הויטמנים בגלל שאני אוכלת המון שטויות. יש לציין שאני אוכלת גם עוף ,לחם וגבינה צהובה. מה דעתך?
שלום לי, אין הרבה קשר בין מה שאת אוכלת לבין איכות החלב שלך. החלב אם הוא הפרשה גופנית - דומה לדם שלנו - לכן אין קשר. הוא נוצר והוא נוצר זמין ומזין. אין לך מה לחשוש. כמובן כל חלב אם - בכל צורה - הרבה יותר בריא מתמ"ל שמורכב מחלב פרה. בברכה אלן