משקל התינוק בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, בני בן 4 וחצי חודשים והוא ניזון מהנקה בלבד. נולד במשקל 3.700 ונכון להיום שוקל 9.700 (בלי עין הרע.. ) . בטיפת חלב אמרו לי שזה בסדר כל עוד זה הנקה אך אני עדיין קצת מוטרדת מבעיות בריאות שיכולות להתפתח כתוצאה ממשקל זה. גובהו הוא 70 ס"מ .
שלום לירון. אכן נכון שלתינוקות שיונקים באופן בלעדי אין כל סכנה של עודף משקל. את תראי בקרוב האטה בעלייה וזו דרך הטבע שהגוף מווסת את המשקל. אין מה לחשוש. זה מדעי. כל הכבוד לאחיות שם שעודדו אותך. בברכה אלן