פטמת סיליקון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אי מניקה מזה 3 שבועות, הייתי אצל יועצת הנקה שהדריכה אותי והיו כמה ימים טובים אך לאחר כמה ימים הפטמות שלי שוב נכנסו בפנים בין הנקה להנקה ואני משתמש בפטמת סיליקון של אוונט כמעט בכל הנקה האם זה כשלעצמו יכול לגרום לירידה בייצור החלב? אני אכן מרגישה את פעולת המציצה גם עם הפיטמה
היי סיון, זה משתנה מתינוק לתינוק - אבל יש מצב שפיטמה סיליקון יכול לדרדר תפוקת החלב. כל עוד לתינוק יש יציאות סדירות וברבה פיפי ואת שוקלת אותו לפחות פעם בשבוע לוודא שהוא מקבל מספיק - אז אין מה לדאוג. עדיף להיניק בלי זה. ויש דברים אחרים שאפשר לעשות כדי להתפטר מהפיטמת סיליקון. יש מכשיר קטן שאפשר לקנות שעוזר להוציא את הפיטנה ממש לפני ההנקה. אפשר לרכוש וישלח בדואר. 03-6472411. בברכה אלן