הפסקת שאיבה לתאומים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום הלן, במשך 4 חודשים אני שואבת חלב לתאומים לא מכיוון שלא הצלחתי להניק אותם. אני מנסה להפסיק בהדרגה את השאיבה כי אני חוזרת לעבוד עוד שבועיים ולהתחיל לתת להם תחליף חלב. אני שואבת 6 פעמים ביום ויש לי גודש כאשר אני מנסה למשוך ליותר זמן. הכמות שיוצא לי בכל שאיבה היא 270 מל. איך אוכל להפסיק לשאוב? האם כרוב עוזר? האם יש לך טיפים להפסקת שאיבה?
היי רחל, לא הבנתי אם את מיניקה או לא. אם את מיניקה אז אפשר להיניק אותם ככל שאת איתם. את השאיבות אפשר להוריד באופן הדרגתי. אם תרגישי גודש אז תשאבי אבל לא כמות גדולה כמו 270. עד הקלה - אולי תוכלי להפסיק אחרי שאיבה של 150 ולחכות לראות איך זה מתקדם. זה לא מדע מדוייק אז את צריכה לקבוע קצב שיתאים לך על פי התפוקה שלך. לאט לאט זה ירד. ברגע שאת חוזרת לעבודה - זה הזמן דווקא לשמור על הנקות כדי לא לעשות הרבה שינויים משמעותיים - ולעזור להם להתרגל מההעדרות שלך והטיפול על ידי מישהו אחר. מקוה שזה עוזר. בהצלחה אלן