ברזל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי האם חלב אם מפריע לספיגת ברזל? בתי בת 6 חודשים ומעט אנמית, האם צריך לשמור מרחק כלשהו מההנקה? תודה
שלום רב קרן, נהפוך הוא. כל תינוק נולד עם מאגר של ברזל עד למחצית השנה הראשונה. ההנקה מאפשרת ספיגה יותר יעילה של ברזל בגלל חומר הנקרא לקטופרין - LACTOFERIN - לכן רוב התינוקות היונקים לא סובלים מאנמיה. אם לתינוקת שלך יש מחסור אז כמובן צריכים ללכת לפי ההנחיות של הרופא - להמשיך להיניק - כי זה הדבר הכי בריא מכל הבחינות אבל גם להתחיל לתת מאכלים המכילים ברזל או תוסף - על פי הוראות הרופא. בברכה אלן