כאבים בפטמות אחרי סיום הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, סיימתי להניק את הבן שלי לפני כשבוע אחרי 4 חודשי הנקה... הכל עבר בקלות- הורדתי בכמות לאט לאט ולא היה לי גודש בכלל... פתאום אתמול בלילה הופיעו כאבים חזקים ממש בפטמות.. לא הרגשה של גודש אלא כאבי תופת בפטמות עצמן.. האם זה יכול להיות קשור?! פטמה אחת, שהיא גם זו שהייתה יותר בעייתית בזמן ההנקה, נראית כאיו סובלת מיובש... משהו מוזר... אשמח לעצה.. מה עושים?!
לקריאה נוספת והעמקה
היי רעות, אני לא שמעתי על תופעה כזאת לאחר סיום ההנקה. מצטערת. כדאי ללכת לרופא עור לבדוק מה זה יכול להיות. בברכה אלן