פצע נשיכה בציצי
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כמה ימים קיבלתי ביס מהפיצי ויש פצע קטנטן בציצי אבל ממש ממש כואב. כואב לי זוועה כל הנקה אבל לא רק. גם במגע עם החזייה. אני שמה משחת פיורלן. יש משהו אחר מומלץ? כמה זמן לוקח לזה להחלים?
היי גלית,\ אין הרבה מה לעשות אלא לקדם את המכה הבאה - ולסיים הנקות לפני שהתינוק מגיע לשלב המשחק. אם זה הופך להיות מוגלתי אז כדאי ללכת לרופא אור כדי לקבל מרשם למשחה יותר מרפה. הפיורלן יכול להרגיע אך לא לרפות. בברכה אלן