לשון לבנה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תינוקי יונק וגיליתי שכבר זמן רב כאשר הוא מוציא את הלשון היא לבנה. האם זה מהחלב או חלילה פטריה? זה מצריך טיפול או עובר עם הזמן??
לקריאה נוספת והעמקה
היי יעל, את צריכה לבדוק את הלשון אחרי שינה ולפני אוכל. להרבה תינוקות שכבה דקה של חלב לאחר יניקה. אבל אם זה לפני אוכל זה לרוב על הלשון אחורנית - שכבה שלא יורדת עם גירוד קל עם הציפורן שלך. אם זה עבה - אז רצוי ללכת לרופא על מנת לטפל בזה. אם זה מציק אז יש התנתקויות ובכי לאחר דקות ראשונות של ההנקה. בברכה אלן
תודה על תשובתך המהירה. אני אבדוק את מה שכתבת לי. אבל מה ביחס לשאלה: אם זה פטריה ולא נוקטים בטיפול זה בעיה??