הנקה לא אחרי הריון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אחותי אינה יכולה להניק מסיבות רפואיות מסובכות. רציתי לדעת האם יש תרופות שיכולות לייצר חלב אם אצלי גם שנה לאחר שהפסקתי להניק כדי שאוכל לתרום לתינוק שלה את החלב.
היי לולי, כמעט ואין כל מצב בריאותי שמונע או אוסר הנקה אז כדאי לקבל דעה נוספת מקצועית לגבי זה. רופאים לא הכי מיודעים לגבי זה ושוללים ברגע שלא בטוחים. אם כבר ילדת אז את יכולה בהחלט להחזיר את התפוקה. יש תכשירים כמו MOREMILK של MOTHERLOVE ויחד עם מוטיליום שהיא כבר פתרון תרופתי וגירוי בתדירות גבוהה יכולים בהחלט לסייע בתהליך הזה. את צריכה משאבה ברמה גבוהה - בשכירות כי רק המשאבות החזקות (שווי אלפי שקלים ולא מה שנמכר לקהל הרחב) יעשו את העבודה לרוב כמו שצריך. בברכה אלן