כאסים בשד לאחר הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי כאבים בשד אחד שמרגישים כמו דקירות או זרמים חשמליים שמתחילים בפטמה ומקרינים על כל השד. זה קורה בדר"כ אחרי הנקה ולעיתים רחוקות אחרי שאיבה. בנוסף יש לי ע"ג הפטמה בשד המדובר נקודה לבנה ואינני יודעת לומר אם זה פצע. האם זה קשור וכיצד לטפל? תודה
היי עינת, נקודות לבנות יכולות להצביע על צינורית סתומה. כדאי לשנות את האחיזה או הזווית בה התינוק יונק. זה יכול לעזור. לגבי הכאבים - תראי אם זה לא פותר לך את הבעייה אחרת גם התנוחה יכולה לגרום לכאבים בשד אם את לא נתמכת ויש חיכוך בין השד ופיו התינוק. אם את לא מסתדרת בעזרת שינוי בתנוחה או זוית אז כדאי לפנות לעזרת אצל יועצת הנקה מוסמכת IBCLC. אם את מאזור המרכז אז יש את הקליניקה ב-מ.מ.ש. שהמחיר בהנחה ויש הסדר עם כללית מושלם. www.mamash.org.il אם את לא מאזור המרכז את יכולה למצוא יועצת הנקה באמצעות האתר של האיגוד המקצועי של היועצות : www.iaclc.org.il בהצלחה אלן