הקפאת חלב לא בשקיות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדעתי כבר ענית על זה אבל לא מוצאת את התשובות אז שואלת שוב - כיצד ניתן להקפיא חלב אם -לא בשקיות (מטעמים אקולוגיים)? האם כל בקבוק יאה לכך או שמא יש בקבוקים מסויימים שיש לרכוש? או דרך אחרת? אני מעוניינת באופצייה רב פעמים שלא צריך לזרוק אחרי השימוש. תודה מראש!
היי אמא, יש פתרונות שאת יכולה לראות באתר של מ.מ.ש. - ציידנית עם 5 בקבוקים - מומלץ להקפאה. אני מניחה שהבקבוקים הכי זולים בסופר או בתי מרקחת הם לא מחומר שהוא בטוח לשימוש בכלל על אחת כמה וכמה לא להקפאה. http://www.mamash.org.il/Index.asp?CategoryID=82 בברכה אלן