תרופה בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נוטלת תרופה אנטי דיכאונית, ביתי בת 4 חודשים, התחלתי את הטיפול לפני שבוע, אני מניקה באופן מלא ומביאה לה פעם ביום פורמולה. שאלתי היא, כיצד להימנע כמה שיותר מכך שהתרופה תעבור אליה בחלב? האם יעזור שלאחר לקיחת התרופה אני יביא לה פורמולה במקום הנקה למשך שתי הארוחות הבאות? תודה
שלום לך עדיף חלב אם עם קצת תרופה (כל עוד זו תרופה מותרת בהנקה) מאשר פורמולה. יש הרבה יותר מרכיבים העלולים לסכן את בריאות התינוק מפורמולה מאשר חלב אם לאחר נטילת תרופה. בברכה אלן