תאומים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, בחודש הבא אני אמורה ללדת (בניתוח קיסרי מתוכנן) תאומים. אני רוצה מאד להניק אותם או לשלב הנקה ושאיבה כמו שהנקתי את ביתי הגדולה (עד גיל שנה וחצי). תוכלו להמליץ לי על יועצת הנקה שמתמחה בתאומים או חומרי קריאה טובים? תודה!!
היי אפרת, אפשר להתחיל עם הספרון "הנקה-להעניק מהרגע הראשון" יש קטע על תאומים עם ההמלצות העדכניות. ניצן לרכוש ברשתות סטימצקי. או ב-מ.מ.ש. www.mamash.org.il 03-6472411 יש לי קולגה שהיא בעצמה ילדה תאומים ועדיין מיניקה אותם - נדמה לי שהם עוד מעט בני שנה!! יש לי דוסק עם מספר תמונות לגבי תנוחות וגם בספרון יש איורים. זה יכול לעזור לך רבות. תייצרי קשר ובינתיים אני אבדוק אם היא כבר עובדת - מאז הלידה היא לא חזרה לעבוד עד כמה שידוע לי. בברכה אלן