הפסקת הנקה לשבוע
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה רבה על התשובה לגבי אדוויל, אך עניין לא נגמר שם. עשיתי עקירה כירורגית לא נעימה ואני לוקחת תרופות שאינן מותרות בהנקה, ל-5 ימים. תינוקת בת 3 חודשים. 1)התכנית שלי זה לתת סימילק ובקבוק שאוב (מוקפא מקודם) ל-5 ימים ולשאוב במקביל כדי לשמור על יצירת החלב, האם זה נכון? 2)כמה זמן לאחר הפסקת התרופות ניתן לחזור להניק?
אני רוצה להוסיף את רשימת התרופות: 5 ימים - AUGMENTIN 875 3 ימים - NAROCIN 3 ימים - DEXAMETHASONE
היי אינה, לפי הספרות שיש לי אין בעייה עם אוגמנטין וגם השלישי. לא מצאתי את ה-NAROCIN - לפעמים יש שמות גנרים אחרים. רוב התרופות היום מותרות עם הנקה - אז לפני שאת הולכת לעשות שמיניות באוויר כדי לשמור על ההנקה - כדאי לבדוק ממקור מיומן. תתקשרי מחר בבוקר כדי לבדוק לאחד המרכזים למידע על תרופות בזמן ההריון ולידה.:1. בילינסון: 03-937-6911 או אסף הרופא: 08-977-9309 תלוי גם במינונים - הם ידעו להגיד לך לגבי כל התרופות בהצלחה והחלמה מהירה. אלן