שאלה לגבי הנקה ביום
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום... שירה ביתי בת 11 חודשים עדיין הנקה מלאה + מוצקים. חזרתי לעבודה לפני כ- 3 חודשים ומאז אני מקפידה לשאוב כל יום בעבודה פעמיים ונותנת לה. אני עובדת משעה 08.00-16.00. הייתי רוצה להפסיק לשאוב בזמן עבודה ולהניק אותה רק בבוקר, בשעה 16.30 כשאני חוזרת, לפני השינה ובלילה עוד 3 פעמים (היא עדיין מתעוררת בלילה ויונקת!). היא לא מוכנה לתמ"ל ב כ ל ל !!! האם זה בסדר שהיא תהיה 8 שעות רק עם מוצקים? אנא עזרתך - ושוב תודה על התמיכה !! פזית
היי פזית!! כן. היא יכולה לאכול מוצקים במשך היום ואת יכולה להיניק אותה כשאת איתה. אומרים שרצוי לתת 5 ארוחות חלביות ביממה לתינוקות ונראה לי שזה מה שיהיה אצלכם. וזה לא מדע מדוייק. כמובן לאט לאט משלימים את כל אבות המזון כאשר היא מסוגלת לאכול מהכל - בעזרת שיניים. בברכה אלן
בתמ"ל היא ממש לא מעוניינת וחלב אם הוא פרווה