עיקצוץ בשד בתקופת ההנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 35 ומניקה כבר 9 חודשים. בימים האחרונים אני חשב עיקצוצים (כאב כמו עקיצה מסיכה) שבאים והולכים בשד שמאל- השד הפחות אקטיבי בהנקה. הייתי רוצה לדעת אם יש מקום לדאגה. אני לא ממש זוכרת מה היה לי בהנקות הקודמות. תודה על העזרה. דורית
לקריאה נוספת והעמקה
היי דורית, בדרך כלל יש כל מיני תופעות שלא מעוררות דאגה. תנסי לשפר את התנוחה - ולא לתת לתינוק למשוך את השד הרבה - זה מצריך תמירה מתחת לזרועות כך שהוא לא ישקע ויחד עם זה ימשוך את הפיטמה. בכל מקרה - תמיד כדאי לבדוק את הדברים אם זה לא עובר. בברכה אלן