הנקה ומים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אלן, בתי בת שבעה חודשים יונקת וטועמת מוצקים (מעט מהכל) רציתי לדעת האם היא צריכה לשתות מים או שההנקה מספקת את כל הנולים?ואם כן צריך אז כמה ומתי? תודה יפית
היי יפית, אם היא יונקת לעיתים קרובות אז לא - אבל אפשר כבר להתחיל לתת לה ספל עם מים. זה משחק אבל היא תשתה מן הסתם מרוב סקרנות ועניין. כך מתחילים לשתות מכוס - כמו גדולה. אין חוקים. צריכים לראות שהיא עדיין מוציאה שתן. זה משתמה מילד לילד. אפשר להציע אבל אם היא לא רוצה לא צריכים להכנס ללחץ בברכה אלן