שאיבה אחרי סיגריה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רצית לדעת בבקשה אם עישנתי ומיד אח"כ שאבתי. כדאי לשפוך את החלב? האם הניקוטין נספג מיידית וכבר מגיע אל החלב? שאבתי כי היה לי כבר גודש מהצטברות חלב במשך כמה שעות בעבודה
היי מירית\ אם את מעשנת אז יש ניקוטין בדם שלך וכל חומר עובר במידה מסויימת לחלב. אבל..........חלב אם תמיד עדיף על כל חלב סינטטי - אם יש לך הרבה חלב ולא צריכה את החלב הזה אז ההיגיון אומר שהריכוז הגבוה של הניקוטין הוא אחרי עישון סיגריה. אבל אין ממש ממצאים מדעיים לגבי הזמנים המדוייקים לכן אף אחד לא יכול להגיד לך על בטוח. לדעתי אפשר לתת. אבל שוב - לא מבוסס על מדע אלא ההגיון. בברכה אלן