צינון והנקה-המשך
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הקטנה שלי בת 4 חודשים מאוד מאוד מצוננת :( כמובן שזה מקשה על השינה ועל ההנקה ועל הכל בעצם..קיבלתי 2 המלצות טובות מחברות וממך: טיפות אקליפטוס לימוני על המזרון ו..חלב אם באף..אבל אתמול רופא הילדים פסל ואף אסר על חלב באף בטענה שהשומן מהחלב יכול להכנס לריאות.. ואסר על טיפות אקליפטוס לימוני בטענה שזה מאוד אלרגני. מה עושים??
היי שיר, לצערי לא כל רופא באמת יודע. הדבר היחידי שיכול להעיד את אימות הדברים הוא לבקש מהרופא ממצאים מדעיים - בצורה מאוד עדינה - לא לשלול את העצות שלו אלא כדי ללמוד ואת רוצה לראות את המקורות. חפשי באינטרנט קודם - אולי תמצאי את התשובות . אני אישית לא ממליצה על דברים שאין לי כל הוכחה שזה מועיל ולא מזיק. לא נראה לי הגיוני שמכמה טיפות חלב אם באף ירדו לרעות. בברכה אלן