תרומת חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
למסירה +7 ליטרים של חלב אם שנשאב בתחילת ספטמבר ואוחסן בשקיות סטריליות בדיפ פריז. שאבתי כי חשבתי שאצטרך סטוק לחזרה לעבודה. בסוף אני ממשיכה להניק, שני הפריזרים מתפוצצים, וחבל לזרוק... בהמשך אמסור כנראה עוד. אני לא מעשנת, לא שותה, אוכלת בריא, ובריאה לגמרי. מוכנה לעבור בדיקות אם צריך, רק שלא ייזרק לפח. איסוף מחולון, אפשרי גם מרחובות. ליצור קשר בפלאפון 0544-982014
אני יכולה להפיץ בערוצים אחרים - רשימות של לה לצ'ה וגם של יועצות הנקה מוסמות? אלן
אגב, אם את זוכרת, זו נועה אמא של מעיין (הישנונית :-) ) שהיתה אצלך במ.מ.ש.