ערכי סוכר גבוהים והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב.. אני בת 40 וילדתי לפני חודשיים, במהלך ההיריון מחודש שישי הזרקתי אינסולין, בגלל ערכי סוכר גבוהים, ומאז הלידה לא בדקתי סוכר, ואני מניקה הנקה מלאה, הבעיה היא שיש לי תיאביון ממש מוגבר, פשוט טורפת אוכל מכל הבא ליד, ואני מתארת לעצמי שערכי הסוכר שלי גבוהים, השאלה האם זה לא מסוכן לתינוק לקבל חלב כזה?? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רותי, ממש לא מסוכן - סוכר לא עובר ישירות לחלב. כדאי לך לדאוג שיהיו לך חטיפים בריאים ללא סוכר - מאשר לחטוף הכל מה שבא ליד. מסוכן לא להיות במיטבך אבל לא בגלל החלב אלא מפני שאת צריכה לשמור על עצמך כאימא. בברכה אלן