מסרב לאכול מבקבוק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 3.5 חודשים, חזרתי לעבודה והוא לא מוכן לאכול מבקבוק כשאינני נוכחת ואף יכול במשך 9 שעות ברצף לא לאכול! בבקשה תעזרו לי! מה עלי לעשות? יש לציין כי כשנמצא איתי כן מסכים לאכול מבקבוק חלב שאוב. מודה מראש וממתינה לתשובה!
שלום רב, אין מה לדאוג. אם הוא ירצה הוא יאכל. זה לא מצריך מיומנות מיוחדת אלא רק רצון. החלב ישנו - מטפלת ישנה. לא חסר כלום. אם הוא רגוע ולא מבקש לאכול - עזבו אותו. הוא יחכה לך וישלים את החסר. המטפלת יכולה להציע לו אוכל בכפית או כף אבל אם גם זה לא הולך - הוא יתחיל לאכול שירגיש יותר בטוח בעצמו. האכלה עד כה היה דבר מאוד אינטימי. פתאום יש מישהו אחר מנסה להאכיל. קודם שירגיש בנחותה. אחר כך יאכל. בברכה אלן