מיעוט חלב בווסת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי ילדתי לפני 4 חודשים וקיבלתי מחזור היום בפעם השניה הנני מניקה את ביתי בת ה 4 חודשים (ללא כל תוספות מזון אחרות), האם יכול להיות מיעוט חלב בזמן מחזור ביוץ/ווסת ? ואם כן מה נתן לעשות ? ביתי מאוד "עצבנית" בכל פעם שישנו שינויי הורמונלי, היא מסרבת לינוק כרגיל (כל 3 שעות בד"כ) עליי לציין כי טרם הצלחתי להרגיל אותה לאכול חלב שאוב או תמ"ל מבקבוק
שלום רב, אין גם כל סיבה להרגיל אותה לבקבוקים אם כי היא יונקת. גם אם היא מתעצבנת בשינויים הורמונליים - זה בדרך כלל לא בגלל הפחתה בכמות אלא הטעם אולי. וזה לא בדוק. אם יש שינוי בדפוסים שלה - היא בסופו של דבר תאכל - אולי פחות מרגיל אבל היא תשלים את החסר בלילות וגם אחרי שאין כבר טעם אחר. בברכה אלן