שאיבות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב רציתי לדעת האם יש נשים שהגוף שלהן לא נענע לשאיבות. זאת אומרת, כשאני מנסה לשאוב (משאבה ספקטרה) לא יוצא כלום אולי 10 CC , לפי מה שהבנתי למרות שבני כבר בן 7 חודשים ומקבל הנקה מלאה ופירות וירקות, ולמרות שהחזה נראה קטן וכבר לא גדוש, יש חלב, הוא לא בוכה ונראה בסדר, אם כך, מדוע לא יוצא בשאיבה כלום?? ניסיתי גם כשהוא יונק בצד אחד ובמקביל לשאוב בצד שני, כמו כן אם אני לוחצת עם היד, יוצא זרם של חלב אולם לאחר שתיים שלוש לחיצות מפסיק. האם זה אומר שאין חלב????
שלום רב, זה לא אומר שאין לך חלב. יש לך מספיק להנקה אבל שאיבה מצריכה יצירת יתר. או משאבה אחרת. יש הרבה דברים שמשפיעים על שיאבות. אבל אין מה לדאוג כי התינוק יונק יותר יעיל מאשר המשאבה. בברכה אלן