שתייה תוך כדי הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לנו תינוקת בת שבוע וקיבלנו המלצה לשתות מים צוננים תוך כדי ההנקה. כלומר, ממש בזמן שהתינוקת יונקת. האם זה בסדר? האם יש סיכון שייצא זרם חזק מידיי של חלב אם? בתודה מראש, ההורים הטריים
היי ערן, מזל טוב!! אין כל צורך או יתרון לשתות ממש בזמן ההנקה. לא ראיתי או שמעתי על כל יתרון או המלצה כזאת. חשוב לשתות לפי הצמאה - לא להגזים - לרוב הנשים מספיק מקסימום עד 2 ליטר ליום. אם פועלים לפי ההגיון הכל זורם והולך לפי הטבע. בהצלחה אלן