מזון מוצק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! הקטנה שלי בת 4 וחצי חודשים, ואני רוצה להתחיל לתת לה מזון מוצק. רציתי לשאול במה כדאי להתחיל באיזה ירקות? תודה!
שלום לך רעות, זה לא גיל ממש להתחיל מוצקים. ההצלחה עדיין של ארגון הבריאות העולמי היא להמשיך להיניק והחל מגיל 6 חודשים יש אפשרות להוסיף להנקות רגילות טעימות של אוכל מוצק. תינוק בגיל 4 חודשים ממש לא מוכן מערכתית לאכול מוצקים לכן הכל חייב להיות טחון לגמרי עד לנוזל כמעט. לכן ההמלצה של משרד הבריאות שלנו לא ממש תואם רוב ארגוני הבריאות העולמיים ויותר מבוסס על ממצאים לגבי מחקר קרב אוכלוסיית אנשים הרגישים לגלוטון וחולי צליאק. לדעתי עדיף לחכות . בברכה אלן