שאלה חשובה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,ילדתי לפני חודשיים ומכיון שאסור לי היה להניק אז הרופא נתן לי כדורים ליבוש החלב ואכן לא היה לי חלב, אך היום אני רואה בפעם הראשונה שיש לי חלב כאשר אני לוחצת על הפטמות יוצא נוזל לבן שאלותי הם: האם אני צריכה ליבש את החלב או שזה יעבור מעצמו? האם הגיוני שאחרי חודשיים ואחרי שלקחתי כדורים ליבוש החלב מופיע חלב? איך ליבש את החלב? שמעתי שאם קושרים חיתול סביב האזור שלושה ימים זה מייבש את החלב האם אכן כך? מחכה לתשובות .בתודה מראש
שלום לך לא כדאי לעשות כלום. זה יעבור מעצמו. זה לוקח כמה חודשים ואם אין לך גודש ולא כואב לך בכלל - אז לא כדאי לקשור - זה מעצמו יכול לגרום לבעיות. בברכה אלן