עצירות אצל האם - איזה סבל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מניקה הנקה מלאה את ביתי בת 6 שבועות. אוכלת מאוזן עם הרבה סיבים תזונאיים, ירקות ופירות ומים (מהכל מצומצם כדי קצת לרזות גם).בשבועות האחרונים יציאות של לא יותר מפעם בשבוע. אין תחושה של עצירות אבל זה ממש לא הגיוני וכמובן במ הזה גם לא יורדת בכלל במשקל.מה עושים ולמה זה קורה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דנה, כדאי לך להתיעץ עם רופא. אלה לא בעיות הקשורות להנקה. איך שלא יהיה אפשר להמשיך להיניק כי זה לא משפיע על החלב או על התינוק.לפעמים סובלים מעצירות בגלל הלידה. בברכה אלן