מניקה והריון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ביתי בת 4 חודשים יונקת הנקה מלאה ויש לי תופעות של הריון בבדיקה ביתית יש סימן חלש של חיובי עד כה היה ידוע לי שהנקה מגנה מהריון האם טעיתי? יש טעם לבדיקת דם?
שלום רויטל, הנקה מלאה - מסביב לשעון - יום וליל מונע לרוב קליטת של הריון נוסף. אבל אם כבר קיבלת אז בוודאי יש סיכוי לקלוט ואם עוד לא קיבלת יש גם סיכוי כי לרוב אימהות לא מיניקות בשלב זה ממש מלא. יש הפסקות בלילות - או מידי פעם בקבוק - אפילו עם חלב שאוב. אלה דברים שמפחיתים את רמות הפרולקטין שמונע הריון. כן, כדאי לך לעשות בדיקה. בהצלחה אלן