שעות עם המון חלב - שעות עם מעט
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מניקה את בתי בת ה 3.5 שבועות הנקה מלאה. ישנן שעות בהן אני חשה שהשד מלא ויש לה מה לאכול בעוד שבשעות אחרות היא יונקת ללא הפסקה ובאי שקט מתמשך. יש לי תחושה שאין (או שכמעט אין) חלב. מה עושים?? תודה
היי רונה, ככה זה שמיניקות. אנחנו לא רובוטים אלא ייצורים דינמים המשתנים על פי המצב. יש שעות שגם קשות לתינוקות - יונקים כל הזמן כי הם לא שקטים - הכל לא מתאים להם - הלידה, העניין שצריכים לבכות פתאום כדי לקבל תשומת לב, דרך ההאכלה - חיצוני לאומת אוטומטי בתוך הרחם וכל המערכות עדיין לא משומנות. לכן הם עלינו כל הזמן כי זה מה שמרגיע בסופו של דבר. יש תחושה שאין כי יש שעות שיש בהחלט פחות - אבל עדיין מספיק עבור תינוק - יש גם את העניין שהוא אוכל כל הזמן - ולכן השדיים ריקים יותר. מאוד נדיר שזה בגלל חוסר בחלב. הכל תקין אם התינוק תמיד נרגע באמצעות השד - וגם כל שבוע עולה יפה במשקל. בברכה אלן